Ga naar de hoofdinhoud Ga naar de zoekopdracht Ga naar de hoofdnavigatie

14 maart 2023 - deel 2

Beste Hadewych,

Ondanks dat je weet van wie dit domein is en ondanks dat je me geen antwoord hebt gegeven op de vraag op basis van welke bepaling ik geen namen van medewerkers zou mogen publiceren (die overigens ook gewoon via internet te vinden zijn), ontving ik vandaag, 14-03-2023, een bericht van mijn provider dat jullie bij hen hebben gevraagd om de registratiegegevens van dit domein en om gegevens van dit domein te verwijderen. Ik betreur het ten zeerste dat je mij niet rechtstreeks durft te benaderen. Het enkele feit dat je het nu via een achterdeur probeert, is héél veelzeggend.

Internet staat vól met allerlei klantervaringen over bedrijven en instanties, die met naam en toenaam worden genoemd. Als je niet wilt dat vervelende ervaringen met de Belastingdienst (lees: jouw medewerkers) openbaar worden gemaakt, dan is het wellicht een goed idee om te voorkómen dat mensen vervelende ervaringen krijgen. Zorgen voor positieve recensies is doorgaans het beste wapen in de strijd tegen negatieve ervaringen. Ik hoor graag van je, hoe je er voor gaat zorgen dat mijn 4 jaar lange ellendige ervaringen worden omgebogen naar positieve ervaringen.

 

Het houdt niet op

Niet vanzelf

 

Het duurt te lang!

Groet, 

een jou wel bekende burger die door toedoen van jouw medewerkers op het randje van de afgrond is beland

 

PS: Er is maar een handje vol mensen dat dit domein kent. Het is nog niet geindexeerd door Google. Dus het is machtig interessant om eens te kijken wie er precies voor al die hits op jouw medewerkers heeft gezorgd. Ik zal de statistieken er eens op na gaan slaan, maar ben er van overtuigd dat het jouw medewerkers zélf zijn die continu zitten te checken of mijn slechte ervaringen met hun al zijn gepubliceerd.