
Verdeling ervaringen in categorieën
Om deze website overzichtelijk te houden, zal ik de ervaringen van de afgelopen jaren indelen in verschillende categorieën. Op die manier wordt het mogelijk om per categorie te kijken wat de beste aanpak is om soortgelijke gevallen in de toekomst te voorkomen.
Eén van de doelstellingen van deze website is het in beeld brengen van handelen, nalaten te handelen en uitlatingen door medewerkers van de Belastingdienst die door burgers en/of bedrijven als ongewenst, ongepast, beledigend, denigrerend danwel intimiderend worden ervaren, of die onzorgvuldig, onprofessioneel of zelfs onrechtmatig zijn. Hiervoor is úw medewerking nodig! Herkent u één van onderstaande situaties? Of heeft u iets anders meegemaakt in uw contacten met de Belastingdienst waardoor uw belangen en rechten zijn geschaad? Laat dit dan via het contactformulier weten! Vermeld in uw bericht zoveel mogelijk gegevens, stuur bij voorkeur kopieën van originele stukken mee en geef tevens aan onder welk pseudoniem uw verhaal mag worden gedeeld.
Alvast bedankt voor uw input!
N.B.: Wanneer u een incident in één van de onderstaande categorieën wilt aanmelden, is het wel van belang dat u hiervoor bewijs hebt. Dat kan schriftelijk zijn, maar ook in de vorm van geluidsopnamen met een bijbehorend transcript. Twijfelt u of uw bewijs voldoende is? Laat het mij weten, dan kijken we er samen naar!